Διδασκαλία :
Γράφουμε τους στίχους στον πίνακα και ξεκινάμε να τραγουδάμε το τραγούδι στίχο στίχο.
Οι συγχορδίες για τη συνοδεία είναι Cm, Fm, G7.
Οι μαθητές ενθουσιάζονται στο άκουσμα του τραγουδιού και το μαθαίνουν πολύ γρήγορα! Δεν συνιστώ να δοθούν φωτοτυπίες με τους στίχους, καθώς το συγκεκριμένο τραγούδι είναι μέρος του μουσικού παιχνιδιού και τα παιδιά καλούνται να απομνημονευσουν γρήγορα τους στίχους.
Μερικές τεχνικές που βοηθούν στην γρήγορη απομνημόνευση είναι η επανάληψη του τραγουδιού από τον εκπαιδευτικό με ή και χωρίς συνοδεία πιάνου, δραματοποίηση και αλλαγης της φωνης ανάλογα με τους στίχους, αλλά και σβήσιμο λέξεων σε κάθε επανάληψη από τους στίχους στον πίνακα.
Με αυτό τον τρόπο το παιχνίδι ξεκινάει ήδη με την εκμάθηση και απομνημόνευση των στίχων.
Παιχνίδι σε κύκλο:
Στη συνέχεια καλούμε τα παιδιά σε κύκλο. Εξηγούμε τους κανόνες.
Όλα τα παιδιά στέκονται σε κύκλο και δίνουν το «σκουπόξυλο» σαν σκυτάλη με την φορά του ρολογιού το ένα στο άλλο. Μερικές ιδέες για ιδανικό « σκουπόξυλο» είναι ένα boomwhacker, κλάβες κτλ. Τα παιδιά τραγουδάνε το τραγούδι και δίνουν το ένα στο άλλο το σκουπόξυλο ακολουθώντας τον παλμό. Αν το σκουπόξυλο πέσει κάτω, τότε το παιδί που είχε το σκουπόξυλο τελευταίο μπαίνει μέσα στον κύκλο. Το ίδιο συμβαίνει με όποιον μένει με το σκουπόξυλο στο χέρι στο τέλος του τραγουδιού.
Πορεία του παιχνιδιού.
Καθώς το παιχνίδι συνεχίζεται, μένουν λιγότερα παιδιά, έτσι ώστε στο τέλος έχουν να διανύσουν μεγαλύτερη απόσταση! Σημαντικό είναι ότι δεν μικραίνουμε τον κύκλο, απλά μεγαλώνουμε τις αποστάσεις μεταξύ των παιχτών.
Κατεβάστε την παρτιτούρα σε pdf εδώ
Ευχαριστίες.
Recourses:
https://songworkseducatorsassociation.com/wp-content/uploads/2017/09/SWEA-Newsletter-Oct_2017b.pdf
Comments
Post a Comment